Το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Technology Review που εκδίδεται από το MIT έχει σαν βασικό του θέμα "Social Networking Is Not a Business" και - βέβαια - την επισήμανση "But It Might Be Soon."
Το βασικό άρθρο έχει πολύ καλή ανάλυση της διαφημιστικής δαπάνης σε online social-networking sites, συζήτηση των λόγων που οδηγούν στη μειωμένη δαπάνη (π.χ. το περίφημο attention deficit), αλλά και της αποτυχίας του Facebook με το Beacon.
Ενδιαφέρον διάβασμα... μην παραλείψετε να δείτε και τα άλλα άρθρα για το μέλλον του Web 2.0.
30 Ιουν 2008
Social Networking Is Not a Business
Posted by gmentzas at 3:59 μ.μ. 0 comments
Labels: collective intelligence, Enterprise 2.0, social media, web 2.0, web 3.0
12 Ιουν 2008
SemTech 2008
Πριν τρεις εβδομάδες έγινε το SemTech'08, το ετήσιο συνέδριο για Semantic Technologies που στοχεύει στις πρακτικές και εμπορικές εφαμογές του σημασιολογικού ιστού.
Για εμάς που δεν πήγαμε στη California και καθώς περιμένουμε να ανεβάσουν όλες τις παρουσιάσεις στο site του συνεδρίου, ας είναι καλά τα διάφορα blogs που βοηθούν στην ενημέρωσή μας.
Για παράδειγμα ο shamod, το deliberateambiguity, το blog του Ian Davis της Talis, το Cogito, το blog του John Breslin κλπ. Νομίζω όμως ότι την καλύτερη παρουσίαση την κάνει ο Ivan Herman στο blog του.
Posted by gmentzas at 6:53 μ.μ. 0 comments
11 Ιουν 2008
Η "φουσκοθαλλασιά" των social media
Δύο ερευνητές της γνωστής εταιρίας Forrester Research (ο Josh Bernoff και η Charlene Li) δημοσίευσαν πρόσφατα ένα βιβλίο με τίτλο "Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies (Harvard Business School Press, 2008)".
Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη "φουσκοθαλλασιά" για να μεταφράσουμε το Groundswell, το κύμα που δημιουργούν τα social technologies στο επιχειρηματικό επίπεδο.
Και αυτό είναι που περιγράφουν οι συγγραφείς στο βιβλίο: πως τα online social applications (blogs, social networking sites, user-generated content sites, κλπ) επηρεάζουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές και λειτουργίες. Χρησιμοποιώντας πολλά cases αναδεικνύουν τα καλά (και τα κακά!) της χρήσης social technologies σε επιχειρήσεις.
Μια μικρή αλλά αρκετικά περιεκτική γεύση του τι λέει το βιβλίο μπορεί κανείς να πάρει από ένα πρόσφατο άρθρο στο MIT Sloan Management Review με τίτλο Harnessing the Power of the Oh-So-Social Web (το άρθρο είναι διαθέσιμο δωρεάν σε μορφή pdf) ενώ και το site του βιβλίου έχει αρκετά στοιχεία και ένα blog που ενημερώνεται σχετικά συχνά.
Posted by gmentzas at 6:36 μ.μ. 0 comments
Labels: collective intelligence, Enterprise 2.0, management, web 2.0
3 Ιουν 2008
Το μέλλον του Internet (2)
Σε συνέχεια προηγούμενου posting μου για το μέλλον του Internet: το θέμα κρίθηκε τόσο σημαντικό που μέχρι και ο ΟΟΣΑ του αφιερώνει το επόμενο συνέδριο του, που θα γίνει στη Σεούλ της Κορέας (16-20 Ιουνίου).
Για όσους από εμάς δεν πάνε στη Σεούλ :-) ο ΟΟΣΑ έστησε ένα κανάλι στο YouTube με θέμα “Future of the Internet”, όπου ο γενικός γραμματέας ζητά από τους YouTubers να απαντήσουν στην ερώτηση: Πως μπορεί το Internet να κάνει καλύτερο τον κόσμο.
Οσοι πιστοί...
Posted by gmentzas at 1:55 μ.μ. 0 comments