Σύμφωνα με ένα χθεσινό post στους New York Times το stress που δημιουργεί η ανάγκη των επαγγελματιών bloggers για συνεχή ενημέρωση των blog τους, είναι επικίνδυνη για την υγεία τους!
Η ρίζα του κακού είναι, βέβαια, ότι σε μια “pay-per-click” οικονομία, αυτό που έχει σημασία δεν ειναι η εγκυρότητα και η ποιότητα του post, αλλά ο αριθμός των επισκέψεων - που δημιουργεί και το οικονομικό αποτέλεσμα για τον επαγγελματία blogger.
Για να φτάσουμε έτσι σε προσεγγίσεις του τύπου: "blog till you drop" και "death by blogging".
Ψυχραιμία παιδιά!!!
7 Απρ 2008
Blogging stress
Posted by gmentzas at 12:15 μ.μ.
Labels: Enterprise 2.0, social media, web 2.0
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Χαχαχα, πολύ αστεία η φωτογραφία. Θέλει γενικότερα ψυχραιμία και από τους αναγνώστες γιατί θα ανατιναχθεί ο εγκέφαλός μας από την πολλή πληροφορία.
Δημοσίευση σχολίου