Το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Technology Review που εκδίδεται από το MIT έχει σαν βασικό του θέμα "Social Networking Is Not a Business" και - βέβαια - την επισήμανση "But It Might Be Soon."
Το βασικό άρθρο έχει πολύ καλή ανάλυση της διαφημιστικής δαπάνης σε online social-networking sites, συζήτηση των λόγων που οδηγούν στη μειωμένη δαπάνη (π.χ. το περίφημο attention deficit), αλλά και της αποτυχίας του Facebook με το Beacon.
Ενδιαφέρον διάβασμα... μην παραλείψετε να δείτε και τα άλλα άρθρα για το μέλλον του Web 2.0.
30 Ιουν 2008
Social Networking Is Not a Business
Posted by gmentzas at 3:59 μ.μ.
Labels: collective intelligence, Enterprise 2.0, social media, web 2.0, web 3.0
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου