11 Ιουν 2008

Η "φουσκοθαλλασιά" των social media

Δύο ερευνητές της γνωστής εταιρίας Forrester Research (ο Josh Bernoff και η Charlene Li) δημοσίευσαν πρόσφατα ένα βιβλίο με τίτλο "Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies (Harvard Business School Press, 2008)".

Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη "φουσκοθαλλασιά" για να μεταφράσουμε το Groundswell, το κύμα που δημιουργούν τα social technologies στο επιχειρηματικό επίπεδο.

Και αυτό είναι που περιγράφουν οι συγγραφείς στο βιβλίο: πως τα online social applications (blogs, social networking sites, user-generated content sites, κλπ) επηρεάζουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές και λειτουργίες. Χρησιμοποιώντας πολλά cases αναδεικνύουν τα καλά (και τα κακά!) της χρήσης social technologies σε επιχειρήσεις.

Μια μικρή αλλά αρκετικά περιεκτική γεύση του τι λέει το βιβλίο μπορεί κανείς να πάρει από ένα πρόσφατο άρθρο στο MIT Sloan Management Review με τίτλο Harnessing the Power of the Oh-So-Social Web (το άρθρο είναι διαθέσιμο δωρεάν σε μορφή pdf) ενώ και το site του βιβλίου έχει αρκετά στοιχεία και ένα blog που ενημερώνεται σχετικά συχνά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.