17 Οκτ 2008

Semantic advertising

O Amiad Solomon (CEO της εταιρίας Peer39) στο keynote speech που έδωσε χθες στο Web 3.0 Conference στην Καλιφόρνια παρουσίασε τη σχέση του Semantic Web με τη διαφήμιση και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρονται στην εποχή του Web 3.0.

Σύμφωνα με τον Solomon το Semantic Web έχει τις δυνατότητες να ανατρέψει όλα τα μειονεκτήματα των "απαρχαιωμένων" μοντέλων διαφήμισης στο Web (contextual advertising και behavioral targeting) - δείτε και ένα σχετικό video.

Ο χρόνος θα δείξει εάν η προσέγγιση που ευαγγελίζεται ο Solomon είναι μόνο "marketing hype" για την δική του εταιρία ή πραγματικά κάτι καινούργιο για το web marketing.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.