30 Ιουν 2008

Social Networking Is Not a Business

Το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Technology Review που εκδίδεται από το MIT έχει σαν βασικό του θέμα "Social Networking Is Not a Business" και - βέβαια - την επισήμανση "But It Might Be Soon."

Το βασικό άρθρο έχει πολύ καλή ανάλυση της διαφημιστικής δαπάνης σε online social-networking sites, συζήτηση των λόγων που οδηγούν στη μειωμένη δαπάνη (π.χ. το περίφημο attention deficit), αλλά και της αποτυχίας του Facebook με το Beacon.

Ενδιαφέρον διάβασμα... μην παραλείψετε να δείτε και τα άλλα άρθρα για το μέλλον του Web 2.0.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.